Street Fighter

Go down

Street Fighter

Post  AfroDamus on Fri Feb 04, 2011 5:08 pm

Yea I will beat that ass in Super Street Fighter 4 so you might wanna hit up these sites to up yo game and learn alil bit more about controling the space in a 2D fighter. The first two have MvC 3 information.

www.eventhubs.com

www.shoryuken.com

www.option-select.com

www.shadowloo.com
avatar
AfroDamus
Admin

Posts : 31
Cool Points : 51
Reputation : 2
Join date : 2011-02-03
Age : 71
Location : Sky Island

View user profile

Back to top Go down

Re: Street Fighter

Post  Admin on Sat Feb 05, 2011 2:16 am

Ohhhh you talkin shit nah???? lol. Ima have to get on and practice so i can bust yo asss!!! Talkin bout beatin ass. You beat but I bust so we gon see who talkin bout it!! or maybe ill just sik bear on you. Yea that sounds much better to me. Smile
avatar
Admin
Admin

Posts : 25
Cool Points : 41
Reputation : 0
Join date : 2011-02-02
Age : 106
Location : New Orleans

View user profile http://findingfacts4all.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Street Fighter

Post  AfroDamus on Sun Feb 06, 2011 6:05 am

LMAO no not bear LMAO. Yea you know we be having some classic matches unlike KING.
avatar
AfroDamus
Admin

Posts : 31
Cool Points : 51
Reputation : 2
Join date : 2011-02-03
Age : 71
Location : Sky Island

View user profile

Back to top Go down

Re: Street Fighter

Post  AfroDamus on Sun Feb 06, 2011 6:58 am

Im wanna play like this!!!!!!!!!